História značky Björn Borg
Bjorn Borg je švédska značka oblečenia pomenovaná po Bjornovi Borgovi, ktorý je považovaný za jedného z najlepších tenistov histórie a víťaza 11 grandslamových turnajov.
Rok po skončení kariéry, v roku 1984, vznikla prvá kolekcia Bjorn Borg s Rohdi Heintzom ako hlavným dizajnérom. Kolekcia bola založená najmä na športovom oblečení, no čoraz odvážnejší postoj a agresívnejší prístup spôsobili, že po niekoľkých rokoch značka vstúpila aj do „sveta spodnej bielizne“.
Rok 1989 sa považuje za oficiálne založenie značky Bjorn Borg. Okrem samotného tenistu boli zakladateľmi aj Anders Arnborger a Louise Hildebeck. V tom čase sa spodná bielizeň považovala len za ochranný odev a strih drvivej väčšiny výrobkov bol konzervatívny a staromódny. Anders Arnborger, ktorý chcel do tohto odvetvia priniesť nejakú zmenu a osvieženie, začal uvažovať o vytvorení dokonalých boxerských slipov.
Dizajnér vyvinul odvážny a brilantný koncept spodnej bielizne. To viedlo k vytvoreniu ikonických boxerských nohavičiek Bjorn Borg 3201. Spočiatku sa objav nestretol s veľkým záujmom, ale vytrvalosť značky nakoniec priniesla svoje ovocie, pretože boxerky sa stali čoraz obľúbenejším artiklom pánskej spodnej bielizne.
Rozvoj značky
Začiatok 90. rokov je obdobím veľkého boomu kvalitnej a pohodlnej spodnej bielizne. Šialenstvo na švédskom trhu bolo vhodným obdobím na expanziu na zahraničné trhy. Spodná bielizeň Bjorn Borg si tak našla cestu do Dánska, Nórska, Austrálie, Holandska a Belgicka.
Dôležitým momentom vo vývoji značky bol rok 2000, kedy vznikla nová farebná línia spodnej bielizne s názvom 'fun'. V posledných rokoch sa vrátila ku koreňom a po návrate do Štokholmu začala cestu k top značke, čo sa týka športovej módy pre aktívnych ľudí.