Počiatky značky Hugo Boss
Hugo Boss je spoločnosť založená v roku 1924 Hugom Ferdinandom Bossom. Firme sa spočiatku nedarilo a len pár rokov po svojom vzniku zanikla pre nedostatok zákaziek. V roku 1930 sa značka rozhodla začať odznova a špecializovala sa na šitie kvalitných pánskych oblekov.
Prevzatie spoločnosti Eugenom Holym a jej rast
V roku 1948 Hugo Boss zomrel a dedičom spoločnosti sa stal jeho zať Eugen Holý. Holý sa rozhodol pokračovať v tradícii firmy, ktorou zostala výroba pánskych oblekov. Šesťdesiate roky minulého storočia boli obdobím, v ktorom sa značka stala uznávanou v celej Európe a na jej neslávnu minulosť sa pomaly začalo zabúdať. Míľnik bol dosiahnutý v roku 1967, keď sa vnuci Huga Bossa Jochen a Uwe Holy stali generálnymi riaditeľmi spoločnosti. Práve pod ich vedením sa spoločnosť spoliehala na obnovený imidž a uskutočnila sériu kľúčových spoluprác a kampaní, vďaka ktorým sa značka etablovala na medzinárodnom módnom trhu. Práve v tom čase bolo možné pozorovať zvýšený počet marketingových aktivít, pričom niekoľko jazdcov Formuly 1 a populárny herec Sylvester Stallone sa stali ambasádormi značky. Spoločnosť sa navyše rozhodla skrátiť názov, aby sa ešte lepšie stotožnila so zahraničnou klientelou. Odvtedy sa spoločnosť začala nazývať „Boss“.
Obleky nie sú všetko
Značka si čoraz viac začala uvedomovať, že by bolo dobré rozšíriť svoje podnikanie a presunula sa na trh s voľnočasovým oblečením, ako aj na trh s kozmetikou. V deväťdesiatych rokoch sa spoločnosť rozhodla vrátiť k pôvodnému názvu „Hugo Boss“ a medzi dostupnými produktmi bolo možné nájsť ešte viac produktov v rôznych líniách, od formálnych až po športové.
BOSS x Matteo Berrettini
Značka Boss sa na tenisovom trhu presadila aj kolekciou, ktorú spoluvytvoril taliansky tenista Matteo Berrettini. Rad BOSS x Matteo Berrettini zahŕňa produkty tenisového oblečenia, ale aj také, ktoré budú perfektne fungovať mimo kurtu. Čo odlišuje kolekciu od ostatných, je snaha sprostredkovať produktom osobitý charakter, dynamické línie a zaujímavé farby. Za zmienku tiež stojí, že produkty sú podpísané špeciálne navrhnutým logom.
Ďalšou zaujímavosťou je, že časť výťažku z predaja produktov z kolekcie BOSS x Matteo Berrettini je venovaná tenistovej charitatívnej iniciatíve na podporu talianskych detí zo „zložitého“ prostredia, v ťažkej situácii.