- Spomínam si na prvý prírodný výplet, ktorú priniesol Francúz hrajúci na turnaji na neďalekých kurtoch. Po mnohých pokusoch sa nám podarilo jeho raketu vypliesť, ale výraz na tvári zákazníka a slová Francúza "oh, la la" svedčili o tom, že sa treba ešte veľa učiť – spomína Sławek.
História Tennis Zone

Na začiatku bol... stolný tenis
V 90. rokoch 20. storočia bol stolný tenis v Poľsku veľmi populárny. Najstarší z bratov Sylwestrzakovcov, Sławek, ho intenzívne trénoval.
Jedného dňa počas prestávky dôležitého zápasu oslovil svojho trénera a spýtal sa ho:
- Čo mám hrať?
Trénerova odpoveď bola krátka: Zmenu!
- Ale čo zmeniť? – pýtal sa ďalej Sławek.
- Samozrejme, že športovú disciplínu!
Tento príbeh sa stal jedným z impulzov na zmenu. O niekoľko mesiacov neskôr dostal Sławek ponuku viesť kurty v jednom z varšavských obvodov. Na týchto kurtoch urobil svoje prvé tenisové kroky aj jeho mladší brat Adam.
Ďalším obdobím ich tenisovej činnosti bolo prevádzkovanie tenisových kurtov a školenie nových tenisových žiakov. V tomto období sa k starším bratom pridal najmladší z trojice, Krzysztof, ktorý ako posledný zanechal kariéru stolného tenistu...
- Spomínam si na prvý prírodný výplet, ktorú priniesol Francúz hrajúci na turnaji na neďalekých kurtoch. Po mnohých pokusoch sa nám podarilo jeho raketu vypliesť, ale výraz na tvári zákazníka a slová Francúza "oh, la la" svedčili o tom, že sa treba ešte veľa učiť – spomína Sławek.



- Spomínam si, ako sme fotili výrobky pre internetový obchod. Fotili sme sa navzájom v ponúkanom oblečení a obuvi – spomína Sławek.
Prvá objednávka v internetovom obchode bola v tom čase veľkou výzvou, pretože zahŕňala zaslanie šortiek do Talianska.
- Mali sme z toho strach – smeje sa Adam.– Prvá objednávka a zároveň medzinárodná!

- Bol to pre nás rozhodujúci moment. Malý tenisový obchod a svetová značka spojená s idolmi moderného tenisu, akými sú Roger Federer a Rafael Nadal – hovorí Krzysztof.

- Výrazne sa zvýšil počet zákazníkov v stacionárnom obchode a objednávok v internetovom obchode – pripomína Adam.
- To posilnilo našu motiváciu rásť a celý dosiahnutý zisk sme minuli na ďalšie investície do podniku. Pracovali sme sedem dní v týždni, 16 hodín denne. V podstate sme súťažili, kto bude pracovať viac – dodáva Sławek.

- Hľadali sme objekt, v ktorom bol dobre rozvinutý tenisový klub. Spomenul som si na priateľa, ktorý vlastní klub Silva - veľký objekt s veľmi dobrou polohou – hovorí Sławek.

- Investícia do moderného internetového obchodu sa veľmi rýchlo začala vyplácať. Ochotne s nami začali spolupracovať známe svetové značky: Lacoste, EA7, Hydrogen alebo Björn Borg. – hovorí Krzysztof.







"Strefa Tenisa" vznikla ako rodinná firma vďaka vytrvalosti, vášni a obrovskému úsiliu najprv troch, neskôr až niekoľkých desiatok ľudí. Vďaka týmto hodnotám je dnes "Strefa Tenisa" najväčšou tenisovou značkou v Poľsku a v tejto časti Európy.
Sme presvedčení, že toto je len začiatok. Ešte stále máme pred sebou veľa snov, ktoré chceme splniť, a neustále hľadáme nové ciele.

História Tennis Zone

Na začiatku bol... stolný tenis
V 90. rokoch 20. storočia bol stolný tenis v Poľsku veľmi populárny. Najstarší z bratov Sylwestrzakovcov, Sławek, ho intenzívne trénoval.
Jedného dňa počas prestávky dôležitého zápasu oslovil svojho trénera a spýtal sa ho:
- Čo mám hrať?
Trénerova odpoveď bola krátka: Zmenu!
- Ale čo zmeniť? – pýtal sa ďalej Sławek.
- Samozrejme, že športovú disciplínu!
Tento príbeh sa stal jedným z impulzov na zmenu. O niekoľko mesiacov neskôr dostal Sławek ponuku viesť kurty v jednom z varšavských obvodov. Na týchto kurtoch urobil svoje prvé tenisové kroky aj jeho mladší brat Adam.
Ďalším obdobím ich tenisovej činnosti bolo prevádzkovanie tenisových kurtov a školenie nových tenisových žiakov. V tomto období sa k starším bratom pridal najmladší z trojice, Krzysztof, ktorý ako posledný zanechal kariéru stolného tenistu...
- Spomínam si na prvý prírodný výplet, ktorú priniesol Francúz hrajúci na turnaji na neďalekých kurtoch. Po mnohých pokusoch sa nám podarilo jeho raketu vypliesť, ale výraz na tvári zákazníka a slová Francúza "oh, la la" svedčili o tom, že sa treba ešte veľa učiť – spomína Sławek.



- Spomínam si, ako sme fotili výrobky pre internetový obchod. Fotili sme sa navzájom v ponúkanom oblečení a obuvi – spomína Sławek.
Prvá objednávka v internetovom obchode bola v tom čase veľkou výzvou, pretože zahŕňala zaslanie šortiek do Talianska.
- Mali sme z toho strach – smeje sa Adam.– Prvá objednávka a zároveň medzinárodná!

- Bol to pre nás rozhodujúci moment. Malý tenisový obchod a svetová značka spojená s idolmi moderného tenisu, akými sú Roger Federer a Rafael Nadal – hovorí Krzysztof.

- Výrazne sa zvýšil počet zákazníkov v stacionárnom obchode a objednávok v internetovom obchode – pripomína Adam.
- To posilnilo našu motiváciu rásť a celý dosiahnutý zisk sme minuli na ďalšie investície do podniku. Pracovali sme sedem dní v týždni, 16 hodín denne. V podstate sme súťažili, kto bude pracovať viac – dodáva Sławek.

- Hľadali sme objekt, v ktorom bol dobre rozvinutý tenisový klub. Spomenul som si na priateľa, ktorý vlastní klub Silva - veľký objekt s veľmi dobrou polohou – hovorí Sławek.

- Investícia do moderného internetového obchodu sa veľmi rýchlo začala vyplácať. Ochotne s nami začali spolupracovať známe svetové značky: Lacoste, EA7, Hydrogen alebo Björn Borg. – hovorí Krzysztof.







"Strefa Tenisa" vznikla ako rodinná firma vďaka vytrvalosti, vášni a obrovskému úsiliu najprv troch, neskôr až niekoľkých desiatok ľudí. Vďaka týmto hodnotám je dnes "Strefa Tenisa" najväčšou tenisovou značkou v Poľsku a v tejto časti Európy.
Sme presvedčení, že toto je len začiatok. Ešte stále máme pred sebou veľa snov, ktoré chceme splniť, a neustále hľadáme nové ciele.

Functional cookies are absolutely necessary for the functionality of the web shop. These cookies assign a unique random ID to your browser so that your unhindered shopping experience can be guaranteed over several page views.
Marketing cookies are used to display advertisements on the website in a targeted and individualized manner across multiple page views and browser sessions.
Tracking cookies help the shop operator to collect and evaluate information about the behaviour of users on their website.
These cookies are used to collect and process information about the use of the website by users, in order to subsequently personalise advertising and/or content in other contexts.