Zavolať +421 233 527 691
Doručenie zdarma pri nákupe nad € 129 Zásielka do 24 hodín Vrátenie tovaru do 30 dní
Kategórie
Tennis Zone v Európe

História Tennis Zone

banner

Na začiatku bol... stolný tenis

V 90. rokoch 20. storočia bol stolný tenis v Poľsku veľmi populárny. Najstarší z bratov Sylwestrzakovcov, Sławek, ho intenzívne trénoval.

Jedného dňa počas prestávky dôležitého zápasu oslovil svojho trénera a spýtal sa ho:

- Čo mám hrať?

Trénerova odpoveď bola krátka: Zmenu!

- Ale čo zmeniť? – pýtal sa ďalej Sławek.

- Samozrejme, že športovú disciplínu!





Tento príbeh sa stal jedným z impulzov na zmenu. O niekoľko mesiacov neskôr dostal Sławek ponuku viesť kurty v jednom z varšavských obvodov. Na týchto kurtoch urobil svoje prvé tenisové kroky aj jeho mladší brat Adam.

Ďalším obdobím ich tenisovej činnosti bolo prevádzkovanie tenisových kurtov a školenie nových tenisových žiakov. V tomto období sa k starším bratom pridal najmladší z trojice, Krzysztof, ktorý ako posledný zanechal kariéru stolného tenistu...

2003
2003
Začiatky obchodnej činnosti
Na začiatku 21. storočia nebol tenis v Poľsku veľmi populárny šport. V dôsledku toho sa trh s tenisovým vybavením len začínal rozvíjať. Malý obchodík fungoval vedľa kurtov a ešte nemal vlastné meno. Bol to testovací priestor.

- Spomínam si na prvý prírodný výplet, ktorú priniesol Francúz hrajúci na turnaji na neďalekých kurtoch. Po mnohých pokusoch sa nám podarilo jeho raketu vypliesť, ale výraz na tvári zákazníka a slová Francúza "oh, la la" svedčili o tom, že sa treba ešte veľa učiť – spomína Sławek.
2006
2006
Obchod dostal svoje meno: "Strefa Tenisa"
Autorom názvu bol Adam. Sławek navrhol iný názov: "Tennis-Zone" - ktorý, ako sa ukázalo, sa začal používať o mnoho rokov neskôr...
2007
2007
Stacionárny obchod v známom tenisovom klube
- Strefa Tenisa" sa presťahovala do haly varšavského tenisového klubu MERA. Bolo to veľmi prestížne miesto. Legendárny klub s tenisovou tradíciou. Boli to ešte časy, keď sa prevádzkovanie tenisového obchodu muselo kombinovať s inými činnosťami, ktoré nám umožňovali normálne fungovať. Pamätám si, ako Adam viedol tenisové kurzy na kurtoch a náš otec nám pomáhal s obsluhou zákazníkov. Často volal a pýtal sa na podrobnosti o konkrétnych produktoch. – spomína Krzysztof.
2009
2009
Začiatky "strefatenisa.com.pl"
Na vlne rastúcej popularity internetových obchodov bolo ďalším krokom začatie online predaja.

- Spomínam si, ako sme fotili výrobky pre internetový obchod. Fotili sme sa navzájom v ponúkanom oblečení a obuvi – spomína Sławek.

Prvá objednávka v internetovom obchode bola v tom čase veľkou výzvou, pretože zahŕňala zaslanie šortiek do Talianska.

- Mali sme z toho strach – smeje sa Adam.– Prvá objednávka a zároveň medzinárodná!
2010
2010
Nadviazanie spolupráce so spoločnosťou Nike
Strefa Tenisa" ako špecializovaný obchod nadviazala spoluprácu so spoločnosťou Nike. Nebola to ľahká úloha.

- Bol to pre nás rozhodujúci moment. Malý tenisový obchod a svetová značka spojená s idolmi moderného tenisu, akými sú Roger Federer a Rafael Nadal – hovorí Krzysztof.

2012
2012
Úspech poľských tenistov podporuje ďalší rozvoj
Spoločnosť "Strefa Tenisa" sa rozvíja nielen rozširovaním svojho sortimentu a hľadaním nových zákazníkov, ale aj popularizáciou tenisu v dôsledku úspechov poľských tenistov.

- Výrazne sa zvýšil počet zákazníkov v stacionárnom obchode a objednávok v internetovom obchode – pripomína Adam.

- To posilnilo našu motiváciu rásť a celý dosiahnutý zisk sme minuli na ďalšie investície do podniku. Pracovali sme sedem dní v týždni, 16 hodín denne. V podstate sme súťažili, kto bude pracovať viac – dodáva Sławek.

2016
2016
Jeden stacionárny obchod nestačí
Vzhľadom na veľký počet zákazníkov stacionárneho obchodu bolo potrebné nájsť nové priestory pre druhú predajňu vo Varšave.

- Hľadali sme objekt, v ktorom bol dobre rozvinutý tenisový klub. Spomenul som si na priateľa, ktorý vlastní klub Silva - veľký objekt s veľmi dobrou polohou – hovorí Sławek.
2018
2018
Vývoj online obchodu
Prechod obchodu na technologicky vyspelú platformu Shopware umožnil nielen vytvoriť moderné stránky, ale predovšetkým výrazne urýchlil schopnosť obsluhovať zákazníkov online.

- Investícia do moderného internetového obchodu sa veľmi rýchlo začala vyplácať. Ochotne s nami začali spolupracovať známe svetové značky: Lacoste, EA7, Hydrogen alebo Björn Borg. – hovorí Krzysztof.
2019
2019
Spolupráca s tenisovými klubmi a organizáciami
Vďaka začatiu spolupráce s Poľským tenisovým zväzom získala spoločnosť "Strefa Tenisa" ešte väčšie renomé medzi zákazníkmi. Rozvoj marketingového oddelenia umožnil realizáciu mnohých iniciatív zvonku.
2020
2020
Rozšírenie aktivít na zahraničné trhy
Trh v Poľsku sa stal príliš malým vzhľadom na dynamiku, s akou rástla spoločnosť Strefa Tenisa. Ďalším krokom rozvoja bolo rozšírenie činnosti do zahraničia. V krátkom čase sme prostredníctvom vybraných partnerov otvorili internetové obchody určené pre konkrétne trhy pod názvom Tennis Zone v Litve, Lotyšsku, Estónsku, Chorvátsku, Maďarsku, Rumunsku, Grécku, Českej republike, na Slovensku, v Bulharsku. nadviazanie kontaktov s klubmi, tenisovými organizáciami, účasť ako partner na turnajoch, konferenciách a iných podujatiach.

2021
2021
Logistické centrum v Sękocine
Výrazný nárast počtu online objednávok a rastúci počet trhov boli hlavným faktorom pre investíciu do logistického centra v Sękocine neďaleko Varšavy. Odtiaľto sa balíky posielajú do väčšiny krajín Európy a iných kontinentov.

2022
2022
Modernizácia stacionárnych skladov
Snaha o ďalší rast prispela k modernizácii stacionárnych predajní. Zväčšila sa nákupná a skladová plocha, čím sa zvýšil zážitok zákazníkov z nakupovania.

2023
2023
Predstavujeme "Strefa Padla"
- Pri sledovaní trhov v rôznych krajinách sme dospeli k záveru, že budeme intenzívne rozvíjať našu ponuku výrobkov pre padel, šport, ktorý získava na popularite. A tak vznikla nová doména "strefapadla.com.pl".– hovorí Krzysztof.
banner

"Strefa Tenisa" vznikla ako rodinná firma vďaka vytrvalosti, vášni a obrovskému úsiliu najprv troch, neskôr až niekoľkých desiatok ľudí. Vďaka týmto hodnotám je dnes "Strefa Tenisa" najväčšou tenisovou značkou v Poľsku a v tejto časti Európy.

Sme presvedčení, že toto je len začiatok. Ešte stále máme pred sebou veľa snov, ktoré chceme splniť, a neustále hľadáme nové ciele.

Chcete hrať s nami?
Adam, Krzysztof, Sławek

História Tennis Zone

banner

Na začiatku bol... stolný tenis

V 90. rokoch 20. storočia bol stolný tenis v Poľsku veľmi populárny. Najstarší z bratov Sylwestrzakovcov, Sławek, ho intenzívne trénoval.

Jedného dňa počas prestávky dôležitého zápasu oslovil svojho trénera a spýtal sa ho:

- Čo mám hrať?

Trénerova odpoveď bola krátka: Zmenu!

- Ale čo zmeniť? – pýtal sa ďalej Sławek.

- Samozrejme, že športovú disciplínu!





Tento príbeh sa stal jedným z impulzov na zmenu. O niekoľko mesiacov neskôr dostal Sławek ponuku viesť kurty v jednom z varšavských obvodov. Na týchto kurtoch urobil svoje prvé tenisové kroky aj jeho mladší brat Adam.

Ďalším obdobím ich tenisovej činnosti bolo prevádzkovanie tenisových kurtov a školenie nových tenisových žiakov. V tomto období sa k starším bratom pridal najmladší z trojice, Krzysztof, ktorý ako posledný zanechal kariéru stolného tenistu...

2003
2003
Začiatky obchodnej činnosti
Na začiatku 21. storočia nebol tenis v Poľsku veľmi populárny šport. V dôsledku toho sa trh s tenisovým vybavením len začínal rozvíjať. Malý obchodík fungoval vedľa kurtov a ešte nemal vlastné meno. Bol to testovací priestor.

- Spomínam si na prvý prírodný výplet, ktorú priniesol Francúz hrajúci na turnaji na neďalekých kurtoch. Po mnohých pokusoch sa nám podarilo jeho raketu vypliesť, ale výraz na tvári zákazníka a slová Francúza "oh, la la" svedčili o tom, že sa treba ešte veľa učiť – spomína Sławek.
2006
2006
Obchod dostal svoje meno: "Strefa Tenisa"
Autorom názvu bol Adam. Sławek navrhol iný názov: "Tennis-Zone" - ktorý, ako sa ukázalo, sa začal používať o mnoho rokov neskôr...
2007
2007
Stacionárny obchod v známom tenisovom klube
- Strefa Tenisa" sa presťahovala do haly varšavského tenisového klubu MERA. Bolo to veľmi prestížne miesto. Legendárny klub s tenisovou tradíciou. Boli to ešte časy, keď sa prevádzkovanie tenisového obchodu muselo kombinovať s inými činnosťami, ktoré nám umožňovali normálne fungovať. Pamätám si, ako Adam viedol tenisové kurzy na kurtoch a náš otec nám pomáhal s obsluhou zákazníkov. Často volal a pýtal sa na podrobnosti o konkrétnych produktoch. – spomína Krzysztof.
2009
2009
Začiatky "strefatenisa.com.pl"
Na vlne rastúcej popularity internetových obchodov bolo ďalším krokom začatie online predaja.

- Spomínam si, ako sme fotili výrobky pre internetový obchod. Fotili sme sa navzájom v ponúkanom oblečení a obuvi – spomína Sławek.

Prvá objednávka v internetovom obchode bola v tom čase veľkou výzvou, pretože zahŕňala zaslanie šortiek do Talianska.

- Mali sme z toho strach – smeje sa Adam.– Prvá objednávka a zároveň medzinárodná!
2010
2010
Nadviazanie spolupráce so spoločnosťou Nike
Strefa Tenisa" ako špecializovaný obchod nadviazala spoluprácu so spoločnosťou Nike. Nebola to ľahká úloha.

- Bol to pre nás rozhodujúci moment. Malý tenisový obchod a svetová značka spojená s idolmi moderného tenisu, akými sú Roger Federer a Rafael Nadal – hovorí Krzysztof.

2012
2012
Úspech poľských tenistov podporuje ďalší rozvoj
Spoločnosť "Strefa Tenisa" sa rozvíja nielen rozširovaním svojho sortimentu a hľadaním nových zákazníkov, ale aj popularizáciou tenisu v dôsledku úspechov poľských tenistov.

- Výrazne sa zvýšil počet zákazníkov v stacionárnom obchode a objednávok v internetovom obchode – pripomína Adam.

- To posilnilo našu motiváciu rásť a celý dosiahnutý zisk sme minuli na ďalšie investície do podniku. Pracovali sme sedem dní v týždni, 16 hodín denne. V podstate sme súťažili, kto bude pracovať viac – dodáva Sławek.

2016
2016
Jeden stacionárny obchod nestačí
Vzhľadom na veľký počet zákazníkov stacionárneho obchodu bolo potrebné nájsť nové priestory pre druhú predajňu vo Varšave.

- Hľadali sme objekt, v ktorom bol dobre rozvinutý tenisový klub. Spomenul som si na priateľa, ktorý vlastní klub Silva - veľký objekt s veľmi dobrou polohou – hovorí Sławek.
2018
2018
Vývoj online obchodu
Prechod obchodu na technologicky vyspelú platformu Shopware umožnil nielen vytvoriť moderné stránky, ale predovšetkým výrazne urýchlil schopnosť obsluhovať zákazníkov online.

- Investícia do moderného internetového obchodu sa veľmi rýchlo začala vyplácať. Ochotne s nami začali spolupracovať známe svetové značky: Lacoste, EA7, Hydrogen alebo Björn Borg. – hovorí Krzysztof.
2019
2019
Spolupráca s tenisovými klubmi a organizáciami
Vďaka začatiu spolupráce s Poľským tenisovým zväzom získala spoločnosť "Strefa Tenisa" ešte väčšie renomé medzi zákazníkmi. Rozvoj marketingového oddelenia umožnil realizáciu mnohých iniciatív zvonku.
2020
2020
Rozšírenie aktivít na zahraničné trhy
Trh v Poľsku sa stal príliš malým vzhľadom na dynamiku, s akou rástla spoločnosť Strefa Tenisa. Ďalším krokom rozvoja bolo rozšírenie činnosti do zahraničia. V krátkom čase sme prostredníctvom vybraných partnerov otvorili internetové obchody určené pre konkrétne trhy pod názvom Tennis Zone v Litve, Lotyšsku, Estónsku, Chorvátsku, Maďarsku, Rumunsku, Grécku, Českej republike, na Slovensku, v Bulharsku. nadviazanie kontaktov s klubmi, tenisovými organizáciami, účasť ako partner na turnajoch, konferenciách a iných podujatiach.

2021
2021
Logistické centrum v Sękocine
Výrazný nárast počtu online objednávok a rastúci počet trhov boli hlavným faktorom pre investíciu do logistického centra v Sękocine neďaleko Varšavy. Odtiaľto sa balíky posielajú do väčšiny krajín Európy a iných kontinentov.

2022
2022
Modernizácia stacionárnych skladov
Snaha o ďalší rast prispela k modernizácii stacionárnych predajní. Zväčšila sa nákupná a skladová plocha, čím sa zvýšil zážitok zákazníkov z nakupovania.

2023
2023
Predstavujeme "Strefa Padla"
- Pri sledovaní trhov v rôznych krajinách sme dospeli k záveru, že budeme intenzívne rozvíjať našu ponuku výrobkov pre padel, šport, ktorý získava na popularite. A tak vznikla nová doména "strefapadla.com.pl".– hovorí Krzysztof.
banner

"Strefa Tenisa" vznikla ako rodinná firma vďaka vytrvalosti, vášni a obrovskému úsiliu najprv troch, neskôr až niekoľkých desiatok ľudí. Vďaka týmto hodnotám je dnes "Strefa Tenisa" najväčšou tenisovou značkou v Poľsku a v tejto časti Európy.

Sme presvedčení, že toto je len začiatok. Ešte stále máme pred sebou veľa snov, ktoré chceme splniť, a neustále hľadáme nové ciele.

Chcete hrať s nami?
Adam, Krzysztof, Sławek