Doprava zdarma od 129 €
Doprava zdarma od 129 €
Vrátenie do  30 dní
Vrátenie do 30 dní
Viac ako 17.000 produktov
Viac ako 17.000 produktov

Vrátenie a sťažnosti

I. VRÁTENIE TOVARU

Ak vám tovar nevyhovuje a chcete ho vrátiť, postupujte takto:

1. Uistite sa, že tovar spĺňa kritériá vrátenia: je nenosený, nepraný, čistý, suchý, bez parfumácie, má všetky visačky a nebol zakúpený pred viac ako 30 dňami.
2. Vytlačte si, prosím, formulár na vrátenie a vyplňte ho. Alebo priložte akýkoľvek iný prehľadný formulár na odstúpenie od zmluvy. Nezabudnite uviesť číslo účtu, na ktorý vám pošleme sumu na vrátenie peňazí.
3. K formuláru na vrátenie tovaru priložte kópiu faktúry alebo účtu a označte na ňom výrobky, ktoré vraciate.
4. Zabaľte ho do pôvodného obalu a označte ochrannú škatuľu alebo obal nápisom "VRAŤ".
5. Odoslať balík:
a) ZADARMO prostredníctvom služby Packeta Service: Balík odovzdajte na ktorejkoľvek z 1700 pobočiek spoločnosti Packeta Service a uveďte v ňom návratový kód "99804667". Neplatíte nič (ani v prípade čiastočného vrátenia objednaného tovaru), od prevádzkovateľa dostanete len potvrdenie o prijatí. Doručovateľská spoločnosť doručí balík do niekoľkých dní a my sa potom o všetko postaráme.

b) Ak nie ste spokojní s vrátením tovaru prostredníctvom balíkovej kancelárie, môžete balík poslať na vlastné náklady prostredníctvom iného prepravcu na uvedenú adresu:

Tennis-Zone.sk
ul. Graniczna 11
05-090 Sękocin Nowy
POĽSKO

Pri vrátení tovaru nepreplácame náklady na vrátenie balíka prostredníctvom iného prepravcu ako poštovej služby.

(V prípade vrátenia celej objednávky sa vrátia len náklady na dopravu, ktoré zákazník vynaložil pri objednávke, pokiaľ nešlo o dopravu zdarma.)

6. Balíky zaslané na dobierku nebudú prijaté ani spracované.
7. O niekoľko dní dostanete e-mailové potvrdenie o prijatí balíka.
8. Vrátenie peňazí za vrátený tovar sa uskutoční najneskôr do 14 dní od prijatia vráteného tovaru od zákazníka. Vrátenie peňazí sa vzťahuje na cenu výrobku (výrobkov) vrátane nákladov na doručenie (len v prípade vrátenia peňazí v plnej výške). Vrátenie peňazí sa uskutoční rovnakým spôsobom platby, aký bol použitý pri objednávke. V prípade objednávok zaplatených na dobierku sa vrátenie peňazí uskutoční na bankový účet uvedený zákazníkom.
9. Výmena tovaru žiaľ nie je možná. Odporúčame vám, aby ste si objednali nový tovar a nevhodný vrátili (vrátime vám zaň peniaze - pozri postup vyššie).

Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy - návratka


II. REKLAMÁCIE DORUČENIA

1. V prípade reklamácie vyplňte prosím čitateľne a zašlite na adresu:

Tennis-Zone.sk
ul. Graniczna 11
05-090 Sękocin Nowy
POĽSKO

(spolu s reklamovaným tovarom) reklamačný formulár. Je potrebné uviesť najmä: meno, priezvisko, kontaktné údaje (e-mail, telefón) a podrobný popis závady reklamovaného výrobku. K reklamovanému tovaru je potrebné zaslať aj doklad o kúpe (účtenka/faktúra, doklad o zaplatení, číslo objednávky). Reklamovaný tovar je potrebné očistiť od prípadných nečistôt.

2. Balíky na dobierku nebudú akceptované.

3. Upozorňujeme, že tovar zaslaný v rámci reklamácie musí spĺňať základné hygienické požiadavky. Zákazník je povinný odovzdať reklamované výrobky čisté, bez nečistôt a hygienicky nezávadné, t.j. bez nepríjemných zápachov.

4. V prípade uznaných reklamácií garantujeme vrátenie peňazí bankovým prevodom na účet uvedený Zákazníkom.

5. V súlade s § 558 § 1 Občianskeho zákonníka je vylúčená zodpovednosť Predávajúceho zo záruky za Produkt voči Zákazníkovi, ktorý nie je spotrebiteľom.

Reklamačný formulár - odkaz

 


III. ONLINE REKLAMÁCIE

1. Vyplňte formulár a pošlite jeho sken emailom na: [email protected]

2. Ak sa vyskytne problém s vyplnením/odoslaním skenu formulára, môžete do e-mailu uviesť najmä informácie:

a) Dôvod reklamácie (označenie poškodenia).
b) Dátum, kedy bola chyba zistená.
c) Žiadosť o reklamáciu.
d) Doklad o kúpe (účtenka/faktúra, číslo objednávky, potvrdenie o platbe).
e) Číslo bankového účtu v prípade uznania reklamácie.

3. K žiadosti je potrebné priložiť fotografie reklamovaného výrobku a fotografiu nahláseného poškodenia.

4. Po prvotnom overení Vám príde potvrdenie o prijatí tovaru do reklamačného konania alebo žiadosť o doplnenie informácií.

5. V niektorých prípadoch bude potrebné dodať výrobok na kontrolu. Následne Vás budeme informovať, aby ste reklamáciu zaslali fyzicky na adresu: 

Tennis-Zone.sk
ul. Graniczna 11
05-090 Sękocin Nowy
POĽSKO

6. Vaša žiadosť bude vybavená do 14 dní a rozhodnutie dostanete na e-mailovú adresu, z ktorej sme dostali vašu sťažnosť.